ART_Harumi♥Gallery

~Today's collage picture~

スポンサーサイト


【Postcards of today_18】芝ざくらソフトクリーム Soft-serve ice cream Moss phlox

芝ざくらまつりでは、
芝桜をイメージしたピンク色のソフトクリームも売っていました。
少し桜の塩漬けの味で、これが意外に美味しかったです。

私も大好き!
ソフトクリームの美味しい季節到来です。

Moss phlox festival is,selling soft-serve ice cream.
Is the image of a pink Moss phlox.
In a little taste of salted cherry, This is surprisingly delicious.

I love soft-serve ice cream!
Coming season is delicious.


Post_18


関連記事

Post comment

管理者にだけ表示を許可する

Trackback

trackbackURL:http://i3museum.blog50.fc2.com/tb.php/376-d448303e
まとめtyaiました【【Postcards of today_18】芝ざくらソフトクリーム Soft-serve ice cream Moss phlox】
芝ざくらまつりでは、芝桜をイメージしたピンク色のソフトクリームも売っていました。少し桜の塩漬けの味で、これが意外に美味しかったです。私も大好き!ソフトクリームの美味しい季節到来です。Moss phlox festival is,selling soft-serve ice cream.Is the image of a ...
